Midway through my vacation – Altea

Halløj og velkommen til endnu en dag i det spanske. IMG_0849

Hvor går tiden bare hurtigt når man har det godt og nyder vejret, dejligt selskab – ja kort sagt når man nyder livet. I morgen har vi allerede brugt halvdelen af vores ferie. Heldigvis har vi stadig mange dage tilbage her i Altea.

I går havde vi som sagt en skøn dase dag på stranden. om aftenen tog vi så traveturen op til kirken som ligger på toppen af det bjerg Altea ligger på.

Her et lille stemningsbillede fra stranden. Det er en stenstrand, det har så den fordel at der er god plads på stranden og at man ikke har nøde at ligge lige så tæt som fluer på en fluepapir. Det kan jeg bedst lide – at have god plads omkring mig. Det giver lidt mere privatliv.

Når man skal bade skal man have sko på fordi der også er mange sten i vandet, men når man har sko på betyder det ingen ting. Og det er dejligt at ligge der og slappe af i solen.

I går aftes var vi som sagt oppe og kigge på noget af det kunsthåndværk som kunstnerne her i byen laver. Der er både malere, keramiker, sølv- og guldsmede og træskærer her så der er meget at kigge på.

Jeg faldt for et par smukke øreringe:

Det er emalje som er lagt på sølvet. Læg mærke til at bladet struktur er tydelig gennem emalien. Jeg synes bare de var så fine.

I dag skal vi ikke på stranden fordi vi fik lidt for meget sol i går til trods for både faktor 30 og parasol.

Vi har ingen planer for i dag andet end at vi skal slappe af. Så vi må se hvad dagen byder.

I morgen er en stor dag, Bloggen fylder 1 år. Det glæder jeg mig til og det kan du også godt glæde dig til fordi der kommer til at ske spændende ting og sager i den forbindelse. IMG_0848

Dagens outfit er min nye shorts fra markedet i Benidorm og spansk neon t-shirt samt spanske sandaler. På grund af varmen har jeg ingen smykker på ud over mine øreringe fra JEWLSCPH og heller ingen makeeup.

Jeg ønsker dig en dejlig dag og glæder mig til vi ses igen i morgen.

ILYG

English Translation

Hello and welcome to another day in Spanish.

How fats the timepass, when you are doing well and enjoying the weather, wonderful company – in short, when you are enjoying life. Tomorrow we have already spent half of our vacation. Fortunately, we still have many days left here in Altea.

Yesterday we had, as I said a beautiful day lazing on the beach. in the evening we took the trot walk up to the church which is located on top of the mountain Altea is on.

Here a small impression flows from the beach. It is a pebble beach, it then has the advantage that there is plenty of room on the beach and that it has not persuade him to lie as close as flies on flypaper. That I like best – to have plenty of space around me. It gives a little more privacy.

When you bathe, you must have shoes on because there are many rocks in the water, but when you have shoes on it means nothing. And it’s great to lie there and relax in the sun.

Yesterday evening we were, as I said up and look at some of the crafts by artists here in town doing. There are both painters, ceramics, silver and goldsmiths and woodcarver here so there is much to look at.

I fell for a pair of beautiful earrings. It is the enamel which is put on the silver. Notice that the leaf structure is evident through emalien. I just think they were so fine.

Today, we are not on the beach because we got a little too much sun yesterday despite both SPF 30 and parasol.

We have no plans for today other than that we should relax. So we have to see what the day offers.

Tomorrow is a big day, Blog is 1 year. I’m looking forward to it and you may also look forward to because there’s going to be exciting things in this regard.

Today’s outfit is my new shorts from the market in Benidorm, Spain neon t-shirt and Spanish shoes. Because of the heat, I have no jewelry on beyond my earrings from JEWLSCPH and no makeeup.

I wish you a wonderful day and I look forward to seeing you again tomorrow.

ILYG

About AngelQueen

I love fashion and my style cores is feminine. If your style core isn't the feminine don't worry, because the are 6 style cores to choose from. I love to play with my style and I always try to find new ways to put my outfits together. I believe that fashion should be like a game - a fun game where I try new looks and still remains true to my style core. Besides fashion is a breeze, I also think it should be festive, so I give my styleing max speed - in my universe, every day is a celebration of life. If you love fashion, I hope you will love my blog and find inspiration for your fun with the fashion games. I wish you welcome to my blog and wish you a lot of fun. ILYG